Hoe wij dit aanpakken?
Opticode maakt gebruik van ConnectR. ConnectR helpt bij het integreren van verschillende soorten applicaties. Het biedt bouwstenen voor het maken van integraties tussen verschillende systemen en het automatiseren van processen.
ConnectR kan worden gebruikt voor het integreren van alle soorten software, zoals ERP, e-commerce, WMS, TMS, PIM, CRM-systemen en meer.


Managed integratie
ConnectR is een integratie Platform as a Service (iPaaS). Met de inzet van ConnectR wordt jij als klant ontzorgd op het gebied van integratie. Opticode zorgt voor de het up-to-date houden van ConnectR en het monitoren van de integraties.
ConnectR
ConnecR bevat drie modules: Integratie manager, Flow designer en Reporting.
Integratie manager
Integratie manager geeft inzicht in de beschikbare integraties en de status van deze integraties.
Key-features:
- Inzicht in actieve integraties
- Eénvoudig integraties activeren en de-activeren
Flow Designer
Met de flow designer worden datastromen visueel geconfigureerd.
Key-features:
- Gebruik van bouwblokken
- Geen maatwerk, maar configuratie
Reporting
Reporting toont welke data wanneer is aangeboden, is verwerkt en het resultaat hiervan.
Key-features:
- Controle & inzicht in de data stromen
- Automatische notificaties
Voordelen van ConnectR
ConnectR groeit met je mee
ConnectR is een schaalbare oplossing en groeit met je mee. Je kunt klein beginnen. Na mate je verder wilt digitaliseren, kun je bijschalen. ConnectR is hiermee flexibel en toekomstbestendig.
Snelle en betrouwbare integraties
Doordat er standaard bouwblokken gebruikt worden is een integratie snel gerealiseerd. Dit draagt bij aan de betrouwbaarheid en het wiel hoeft niet opnieuw te worden uitgevonden.
In controle zijn van jouw processen
Met de analytische functies van ConnectR heb je inzicht in alle data stromen, zowel intern als extern. Je krijgt pro-actief notificaties zodat je kunt bijsturen waar nodig.
Prijzen
Licentie model
Om te starten met ConnectR is een basis licentie benodigd (basic, standard of advanced). Elk licentie abonnement bevat credits. Credits kunnen ingezet worden voor integraties of additionele gebruikers.
Wanneer de credits van het huidige abonnement niet toereikend zijn kun je wisselen van licentie. Binnen de Advanced licentie is het mogelijk om extra credits aan te schaffen.
Op deze manier groeit ConnectR mee met de behoefte van jou als klant en zijn de kosten vooraf inzichtelijk!
Wil je meer weten?
Maak jij gebruik van verschillende software pakketten zoals bijvoorbeeld een ERP, CRM, WMS, TMS, E-commerce etc? Wil jij of een leverancier van jouw electronisch zaken doen (EDI)? Of wil je meer weten over een bestaande koppeling?
Neem contact met ons op, dan kijken wij wat we voor je kunnen doen.
Heb je een software pakket welke hier nog niet tussen staat? Geen probleem, ook dan kunnen we je verder helpen!